КОНЦЕПТ СПРАВЕДЛИВОСТИ КАК ИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ ОСНОВА СОВРЕМЕННОГО ИРАНСКОГО ГЛОБАЛИЗАЦИОННОГО ПРОЕКТА

Авторы

  • Анна Геворгян

Ключевые слова:

глобализационные проекты, Иран, Хомейни, справедливость, справедливое управление, исламское управление

Аннотация

В современном этапе глобального мира, когда жизнь стала быстрее из-за "расширение времени и сужению пространства", и мир стал более доступен, различные глобализационные проекты ведут борьбу с тем, чтобы сделать свои идеи более устойчивыми и цели более ясными. Иранский глобализационный проект не является исключением. В статье рассматриваются концепты идеологии имама Хомейни, которые стали основой для современного иранского глобализационного проекта. Статья утверждает, что основой иранского проекта является концепт справедливости и цель создания справедливого общества путем справедливого управления.

Библиографические ссылки

Оганесян Д., К проблеме конкуренции систем безопасности в свете концепции “трех морей”, “Regional Security Dynamics in the South Caucasus” International Conference, Yerevan, November 17-18, 2011, https://securecaucasus.files.wordpress.com/2012/04/david-hovhannisyan.pdf (15.09.2016)

թվականի փետրվարի տասին Իրանում տեղի ունեցավ Իսլամական հեղափոխություն՝ այաթոլլահ Ռուհոլլահ Խոմեյնիի ղեկավարությամբ, որի արդյունքում գահընկեց արվեց Մուհամեդ Ռեզա շահը, և ստեղծվեց Իրանի Իսլամական Հանրապետությունը:

Խոմեյնին բազմիցս խոսել է «հեղափոխությունն արտահանելու՛ անհրաժեշտության մասին», տե՛ս օրինակ նրա Նորուզյան ճառը՝ Khomeini: "We Shall Confront the World with Our Ideology", MERIP Reports, No. 88, Iran's Revolution: The First Year (Jun., 1980), pp. 22-25 (05.09.2015)

Շիայական իսլամի գլխավոր պատումներից մեկը Քերբալայում զոհված Ալիի որդի Հուսեյնի ու նրա զինակիցների անարդար ճակատագրի մասին պատումն է։ Այս պատումը շիայական իսլամի ու Իրանի իսլամական հեղափոխության համար դառնում է գաղափարախոսության հիմք, որի առանցքային նպատակներն են հռչակվում անարդարության դեմ պայքարն և անազատների ու ճնշվածների փրկությունը։ Տե՛ս, օր․՝ Jill Diane Swenson, “Mytho-Cathexis and the Mobilization of the Masses in the Iranian Revolution”, Ethos, Vol. 13, No. 2 (Summer, 1985), pp. 121-149

Oliver Leaman, “Continuity in Islamic Political Philosophy: The Role of Myth”, Bulletin (British Society for Middle Eastern Studies), Vol. 14, No. 2 (1987), pp. 147-155, p. 147

Տեքստում «միֆ» տերմինն օգտագործվում է իր գիտական իմաստով 8 Ervand Abrahamyan, “Khomeinism”, University of California Press, 1993 9 Հղված՝ Ervand Abrahamyan, “Khomeinism”, University of California Press, 1993

امام خوینی والیت فقیه

Աստվածաբան-իրավագետ 11 Հղված՝ Ervand Abrahamyan, “Khomeinism”, University of California Press, 1993

Bernard Lewis, “State and society under Islam”, The Wilson Quarterly (1976-) Vol. 13, No. 4 (Autumn, 1989), pp. 39-53, (02. 09. 2015)

Ram, Haggay. “Mythology of Rage: Representations of the "self" and the "other" in Revolutionary Iran”. History and Memory 8.1 (1996): pp. 67–87p. 69

Ram, Haggay. “Mythology of Rage: Representations of the "self" and the "other" in Revolutionary Iran”. History and Memory 8.1 (1996): pp. 67–87

Քաղաք, որտեղ սպանվել է իմամ Ալիի որդի իմամ Հուսեյնը

Իսլամական լուսնային օրացույցի Մուհարրամ ամսի տասներորդ օրը, այն օրը, երբ սպանվել է իմամ Ալիի որդի իմամ Հուսեյնը

Օմայյան դինաստիայի երկրորդ խալիֆը, իմամ Հուսեյնի քաղաքական հակառակորդը

Imam Khomeini, Kitab al-Bay, Ismailiyan Publication, Qum, p. 460

Sahifa-Nur, New edition, vol. 1, p. 459

Kazem Ghazi Zadeh, General Principles of Imam Khomeini'sPolitical Thought, p. 7

Իսլամի պատմության մեջ առաջին կրոնա-քաղաքական խմբավորումը, որ առանձնացել է մուսուլմանական համայնքից

نهج البالغه خطبه

Alexander Knysh, "Irfan" Revisited: Khomeini and the Legacy of Islamic Mystical Philosophy, Middle East Journal, Vol. 46, No. 4 (Autumn, 1992), pp. 631-65324 Игнатенко А. А., «В поисках счастья», Издательство Мысль, 1989, стр. 144

Alexander Knysh, "Irfan" Revisited: Khomeini and the Legacy of Islamic Mystical Philosophy, Middle East Journal, Vol. 46, No. 4 (Autumn, 1992), pp. 631-653, p. 63828 Anthology of Persian Philosaphy from Zoroastr to Ummar Khayyam”, p. 174, Al Farabi

Տասներկուիմամական շիայական իսլամի համաձայն՝ տասներկուերորդ իմամը՝ իմամ Մահդին չի մահացել, այլ գտնվում է թաքուցման մեջ։ Մինչև նրա վերադարձը ընկած ժամանակաշրջանը անվանվում է «թաքուցման ժամանակաշրջան»։

Said Amir Arjomand, “The State and Khomeini's Islamic Order”, Iranian Studies, Vol. 13, No. 1/4, Iranian Revolution in Perspective (1980), pp. 147-164 p. 150

G. BHAGAT, “Khomeini: leader of Islamic revolution in Iran”, The Indian Journal of Political Science, Vol. 48, No. 1 (January - March 1987), pp. 31-41, p. 33

Ervand Abrahamyan, “Khomeinism”, University of California Press, Los Angeles, California, 1993, p. 24

R. Khomeini, speech, Ettela at, 2 Dec. 1985., հղված՝ Ervand Abrahamyan, “Khomeinism”, University of California Press, Los Angeles, California, 1993, p. 24

Ervand Abrahamyan, “Khomeinism”, University of California Press, Los Angeles, California, 1993, p. 9

G. BHAGAT, “Khomeini: leader of Islamic revolution in Iran”, The Indian Journal of Political Science, Vol. 48, No. 1 (January - March 1987), pp. 31-41, p. 33

Oliver Leaman, “Continuity in Islamic Political Philosophy: The Role of Myth”, Bulletin (British Society for Middle Eastern Studies), Vol. 14, No. 2 (1987), pp. 147-155, p. 152

Khamenei: Iran will stand by Syria against the unjust war http://www.syriao nline.sy/index.php?f=Details&catid=12&pageid=7745&g=1, (01.12.2015)

Շիայական խմբավորում։ Զեյդիականության հիմնական կրոնա-քաղաքական գաղափարը սուրը ձեռքին անարդարության դեմ պայքարելն է

Շիայական տասներկուիմամական խմբավորում

Mehdi Khalaji Iran's window of influence in Yemen is getting bigger, The Washington Institute For Near East Policy, 2015, http://www.businessinsider.com/irans-window-ofinfluence-in-yemen-is-getting-bigger-2015-2, (10.12.2016)

Supreme Leader: Iran stances on regional issues quite clear, logical, http://theiranproject.com/blog/2015/11/25/supreme-leader-iran-stances-on-regionalissues-quite-clear-logical/, (09.12.2016) دولت عربستان »شیخ باقر النمر« رهبر شیعیان این کشور را اعدام کرد+ویدیو

Իրանի ու Վեցնյակի երկրների միջև պայմանագրի կնքմանը հաջորդած հայտարարությունըپاسخ رهبر انقالب به نامه رئیسجمهور درباره سرانجام مذاکرات هستهایhttp://farsi.khamenei.ir/message-content?id=32009, (02.03.2016)

Загрузки

Опубликован

2016-03-27

Как цитировать

Գևորգյան Ա. . (2016). КОНЦЕПТ СПРАВЕДЛИВОСТИ КАК ИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ ОСНОВА СОВРЕМЕННОГО ИРАНСКОГО ГЛОБАЛИЗАЦИОННОГО ПРОЕКТА. Analytical Bulletin, 1(9), 59–76. извлечено от https://analytical-bulletin.cccs.am/index.php/ab/article/view/52

Выпуск

Раздел

Articles

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)