EDUCATION IN THE 21ST CENTURY: NETWORKING CHALLENGES AND OPPORTUNITIES
Keywords:
educational package, global changes, networking, identity, valuesAbstract
The paper attempts to address the problem of the applicability of network-based approach to learning, with the term network being considered at several levels such as: a) creating educational packages; b) creating links between educational packages; c) creating school-to school links; d) creating HEI-to-HEI links; e) creating school-to-HEI links. The paper surveys a number of significant signs of a changing learning environment underlying the necessity of a holistic approach when designing new learning spaces. It also discusses the possibility of creating an all-Armenian educational network.
References
Աբրահամ Մոլը նշում է, որ, եթե դասական մշակույթը տալիս էր մարդուն հասկացույթների այնպիսի ճշգրիտ էկրան, որի շնորհիվ նա կարողանում էր առանց դժվարության համադրել նոր և հին գիտելիքը, ապա ժամանակակից մշակույթը առաջարկում է սկզբունքորեն այլ՝ հստակ կառուցվածք չունեցող, խճանկարային, ասես բազմաթիվ անկանոն, կարճ ու երկար, իրար վրա եկող թելերից բաղկացած էկրան, որը ստեղծվում է անհատի՝ անհամար և անդադար տեղեկատվական հոսքերի մեջ մշտապես ընկղմված լինելու հետևանքով: Տես՝ А.Моль. Социодинамика культуры – М.: Издательство ЛКИ, 2008, էջ 46:
Հունարենից փոխառված ἐποχή բառի «կանգառ» սահմանումը արտահայտված է նաև հայերենի դարաշրջան բառի «շրջան» բաղադրիչում:
Մարդու քաղաքակրթական ճանապարհը ամենայն մանրամասնությամբ դիտարկված է Էլվին Թոֆլերի «Երրորդ ալիք» գրքում: Alvin Toffler, The Third Wave-https://archive.org/stream/TheThirdWave-Toffler/The-Third-Wave_Toffler_djvu.txt
Այս մասին մանրամասները կարելի է գտնել մի խումբ հետազոտողների կողմից իրականացված աշխատության մեջ: http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.476.2601&rep=rep1&type=pdf
Տես М. Мамардашвили, Сознание и цивилизация. Лениздат, 2014. Сознание - это парадоксальность, к которой невозможно привыкнуть (հարցազրույց) - https://omiliya.org/article/soznanie-eto-paradoksalnost-k-kotoroy-nevozmozhnoprivyknut-merab-mamardashvili